dilluns, 18 d’agost del 2008

General de la Xallenge, 15 d'agost de 2008

Aquesta es la general real de la Xallenge, descomptant les 5 pitjors classificacions, després de la cursa de Malgrat de Mar. El Cherino continua de líder, el Nocete puja al segon lloc, el Casanova baixa al tercer ja que a les dues últimes curses no ha participat –la de Blanes i la de Malgrat-, el Pedrito baixa al quart lloc i l’Octavi es manté cinquè.

La cursa de veterans que organitzem el proper 28 de setembre començarà a les 11h del de matí, en total seran 40 voltes a un circuit de 1,5qm. La cursa serà en línea, amb esprints cada 10 voltes (per aconseguir premis). Hi haurà regals per a tots els participants. A les 9:30h farem la cursa de cadets, 25 voltes al mateix circuit. Albert comptem amb tu per fer de locutor.

Classificació de la Xallenge

El Cherino, líder de la Xallenge
Segon el Nocete
El Casanova, tercer
El Pedrito, quart
Cinquè l'Octavi


6 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA A TODOS LOS LECTORES,TODABIA QUEDAN MUCHAS CARRERAS POR DISPUTAR.POR LO TANTO ES MUY COMPLICADO PODER HACER UN PRONOSTICO REAL.NO NOS PONGAMOS NERVIOSOS QUEDA MUCHO...........SALUDOS Y VIVA EL CICLISMO..QUIERO APROVECHAR PARA SALUDAR A DOS COMPAÑEROS DE EQUIPO QUE POR CIRCUNSTANCIAS NO PASAN POR UN BUEN MOMENTO,ESPERO QUE PRONTO SE COLOQUEN EL DORSAL Y ESTEN CON NOSOTROS ......

Equip Ciclista Pinturas Grimaldo ha dit...

Hola, como no pones quien eres, ni a que equipo te refieres no te puedo contestar claramente. Acabo de hablar con el Santi Alentorn y me ha dicho que, después de pensárselo bien y de probar dos días de correr a pie (con las consiguientes agujetas) vuelve otra ver a correr en bicicleta y a la competición. ¡Eres muy bienvenido!, gracias por volver.
Xavi

Anònim ha dit...

no hacer numeros tan temprano q luego hay sorpresas.gracias por tener el bloq al dia espero que esta vez la urbana limpie el circuit de coches hasta pronto

Equip Ciclista Pinturas Grimaldo ha dit...

Los números son puramente informativos, sin segundas intenciones. Creo que és importante conocer los datos reales de cada corredor o de cada equipo y, que éstos, sepan como están, luego que cada uno haga lo que quiera o pueda. Los números los podría hacer sólo para los de mi equipo... y actuar en consecuencia. Repito, creo que és mejor que todo el mundo conozca los datos y lo seguiré haciendo.
Lo de los coches no tengo conocimiento de que hubieran en el circuito, pero és bueno saberlo para actuar anticipadamente.

albert ha dit...

De cert que t'has passat una bona estona fent matemàtiques. Ets generós i ho fas públic, podies haver informat als teus corredors en interès de l'equip. Com no podeu ser bona gent la P.C. Bons Amics? Una abraçada.

Equip Ciclista Pinturas Grimaldo ha dit...

Moltes gràcies pel teu comentari, hauria d’haver més gent amb el teu cor al món: segur que tot funcionaria millor!
Ens veiem